Subject: Korduv Järelpäring
From: "Maris Raju - TFT" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 14 May 2024 16:19:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Oleme pöördunud Teie poole 05.04.2024 järelpäringuga, millele kahjuks ei ole 
saanud vastust ning seetõttu edastan

siinkohal antud järelpäringu uuesti Andmekaitse Inspektsioonilt seisukoha 
saamiseks.

Pöördume Teie poole täpsustava küsimustega, korrektseks töötajate 
isikuandmete töötlemiseks tagamiseks.

Ettevõtte omanikfirma, mis asub Lätis, soovib kasutusele võtta 
personalihaldustarkvara, mille eesmärk on tööprotsesside lihtsustamine ning 
ettevõtte digitaalne areng.

Tegemist on rahvusvahelise kontserniga, kus nii emaettevõte kui 
tütarettevõte (meie) on eraldiseisvad aktsiaseltsid, seega töötajate mõistes 
ei ole emaettevõte töösuhte järgi siduv.

Programmi kasutamine näeks välja nii, et Eestis asuv tütarettevõte kasutab 
programmi, kuid emaettevõtte töötajad (IT ja personaliosakond ca 6-10 
inimest) saavad samuti andmeid töödelda.

Programmi kasutamiseks on vajalik edastada alljärgnevad töötjate isiklikud 
andmed:

Isikukood

Sünniaeg

Telefoninumber (isiklik, töötajate puhul, kellel puudub tööandja 
telefoninumber)

e-mail (isiklik, töötajate puhul, kellel puudub tööandja e-mail)

Töötasu

Soovime, et programmi kasutusele võtt ei riiva ühegi töötaja õigusi, samas 
võimaldaks meil digiarengust osa saada.

Kas on piisav kui ettevõttel on emaettevõttega sõlmitud andmete kaitset 
tagav leping või on eraldi vajalik küsida nõusolek ka töötajalt?

Tervitades / Best regards / С уважением
Maris Raju

sekretär / secretary

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

T: + 372 6120 201 / M: + 372 51939011

Tallinna Farmaatsiatehase AS

Tondi 33

11316, Tallinn, Estonia

 <http://www.tft.ee/> www.tft.ee

From: Maris Raju - TFT
Sent: Friday, April 5, 2024 2:43 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Järelpäring

Tere!

Pöördume Teie poole täpsustava küsimustega, korrektseks töötajate 
isikuandmete töötlemiseks tagamiseks.

Ettevõtte omanikfirma, mis asub Lätis, soovib kasutusele võtta 
personalihaldustarkvara, mille eesmärk on tööprotsesside lihtsustamine ning 
ettevõtte digitaalne areng.

Tegemist on rahvusvahelise kontserniga, kus nii emaettevõte kui 
tütarettevõte (meie) on eraldiseisvad aktsiaseltsid, seega töötajate mõistes 
ei ole emaettevõte töösuhte järgi siduv.

Programmi kasutamine näeks välja nii, et Eestis asuv tütarettevõte kasutab 
programmi, kuid emaettevõtte töötajad (IT ja personaliosakond ca 6-10 
inimest) saavad samuti andmeid töödelda.

Programmi kasutamiseks on vajalik edastada alljärgnevad töötjate isiklikud 
andmed:

Isikukood

Sünniaeg

Telefoninumber (isiklik, töötajate puhul, kellel puudub tööandja 
telefoninumber)

e-mail (isiklik, töötajate puhul, kellel puudub tööandja e-mail)

Töötasu

Soovime, et programmi kasutusele võtt ei riiva ühegi töötaja õigusi, samas 
võimaldaks meil digiarengust osa saada.

Kas on piisav kui ettevõttel on emaettevõttega sõlmitud andmete kaitset 
tagav leping või on eraldi vajalik küsida nõusolek ka töötajalt?

Tervitades / Best regards / С уважением
Maris Raju

sekretär / secretary

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

T: + 372 6120 201 / M: + 372 51939011

Tallinna Farmaatsiatehase AS

Tondi 33

11316, Tallinn, Estonia

 <http://www.tft.ee/> www.tft.ee